EnglishDeutschFrançaisMagyar
by Transposh - translation plugin for wordpress
+36703116133
Technikai segítség
(06) 46-79-68-27

Állandóan megszakad az email kapcsolat, weblapom sem elérhető

Állandóan megszakad az email kapcsolat, weblapom sem elérhető

Miért kerülök kizárásra időnként és akkor a weblapom sem érhető el?! Nem lehet az ip címemet kivételbe tenni?

Tisztelt Ügyfelünk!

Kizárásra került a megadott ip, hibás pop3/smtp bejelentkezés próbálkozás miatt. Ezt Önnek és nem nekünk kell szerver oldalon megoldani, beállítani, ez olyan mintha egy rossz kulccsal próbálna meg kinyitni egy ajtót és megkéri a lakatost, hogy alakítsa át Önnek az ajtózárat, hogy ki tudja nyitni!

Akkor kerül kizárásra ha a bejelentkezést 15 alkalommal elrontotta/ip, tehát ez teljesen ésszerű tiltás, ha nem tiltjuk és a gépe pl. vírus fertőzést szenved, akkor simán feltörik a postafiók jelszavát a hagyományos brute force módszerrel!

Log a problémáról:  Failed POP3 login from xxxxxxxxxx

Tehát javaslom, hogy ott, azon az ip címen oldják meg a problémát, állítsák be az email klienseket, megfelelő jelszó/felhasználó párossal. Ha nem biztos, hogy a helyes a jelszó, akkor tesztelje le webmailen vagy módosítsa a cpanel email postafiók menüben.

Related Post